دبیران


آقایان پور غلامی-عاشوری-نعمتی-مهر علیزاده-برکادهی-ابراهیم نژاد-میانجی(ریاضی)
آقایان جباری-احدپور-قلیزاده-حسین علیپور-حبیبی -فرحمند (فیزیک)
آقایان درویشی-دکتر نقدی-مهدی زاده-تسلیمی -جهاندیده (ادبیات)
آقایان باقری-میر محمدی-ابراهیم زاده-مومن (شیمی)
دکتر مقدم-آقای فاضلی (زیست شناسی)
آقایان خاویاری-همتی-ثمری -ال حجت (معارف اسلامی)
آقایان ترابی-مژدهی - باقری(زبان خارجه)
آقای دینداری (کامپیوتر)
آقایان نوعی-جوان(تربیت بدنی)


آقای شهبازی دبیر جغرافیا


یه بار فکر نکنین که دبیر زبان بودا !!! زنگ قبلش زبان داشتیم

بچه ها باهاش راحت بودن اگه یه خورده از زمان کلاسش واستون به نمایش گذاشته بشه عمراً نمی فهمین کلاسه درسه،چون هرکی داره کار خودشو میکنه،مثلا سه نفر دارن راه میرن ،چند نفر ته کلاس دارن جوک تعریف میکنن و...

پیمان ابراهیم زاده (دبیر شیمی)

این عکس واسه چندین ساله پیشه،از بچه های قدیمی اینجا گرفتمش بعد از این ماشین پارس خرید بعدش فروخت سمند بژ دست دوم خرید اما چون علاقه شدیدی به زانتیا داشت قالپاق سمندش واسه زانتیا بود!!!

ما با این دبیر خیلی خاطره داریم کلی باهاش خوش میگذروندیم سه سال شیمی رو باهاش پاس کردم سال اول جلسه اول که اومد شروع کرد به نوشتن جدول تناوبی تقریبا 40تا عنصر با ظرفیاتاشونو نوشت و گفت باید حفظشون کنید!!!! توی چند هفته اول بقیه درسارو ول کردیمو فقط خوندیم شیمی!! ساختار لوییس و بخشی از استوکیومتری هم توی سال اول به زور چپوند توی مغزمون اونقدر پیچیده درس می داد که به ما القا می شد بدون کلاس خصوصی نمیشه شیمی رو یاد گرفت و قبول شد!!! بهترین کلاس هم کلاس معلم خدمونه!! امتحاناش که معروف بود اونقدر سخت بودن که فقط بچه خصوصی ها نمره می گرفتن!

ما که با خصوصی مخالف بودیم ولی به عینه دیدم که هوای شاگرد خصوصی ها رو داشت ما اگه جواب رو کامل مینوشتیم نمی تونستیم نمره بگیریم ولی اگه اونا نصفه هم مینوشتن نمره اون سوالو می گرفتن!!




حسینعلی پور (دبیر فیزیک)


یکی از عوامل کمبود موفقیت من همین دبیره که میبینین یه بار هم بچه هارو آزمایشگاه نبرد توی کل تدریسش دو سه تا تست بهمون گفت که ذهنی هم حل میشدن!!! خدارو شکر که فقط یک سال باهاش فیزیک داشتیم  تمام ضعف های کنکورم همون فیزیک 3 بود که با ایشون داشتم.

ولی تو کلاسش همش میخندیدیم،یادمه چند بار بچه ها کارهای کریس آنجل و تو کلاس انجام دادن که فیلم هم گرفتن .



بقیه عکس ها در ادامه مطلب

آقای تسلیمی(ادبیات)


این عکس مثل عکسای دوران انقلاب شده!!!

آقای تسلیمی حرف نداره از دبرای بسیار خوب من بود بعضی اوقات درسته یه حرف هایی میزنه که باعث تعجب میشه اما بیشتر اهل معناست و اصلا ظاهر گرا نیست ،باید مفهوم حرفاشو بگیری .


آقای باقری (انگلیسی)



آقای باقری با من رفیق بود همیشه می گفت :آخه آمادگی دفاعی دو زنگه زبان به این مهمی هم دوزنگ!!!

 مکالماتم 1درصدم با این دبیر پیشرفت نکرد چون همیشه فارسی حرف میزد!!

درکل خوب بود چون هرکی بیرون باهاش سلام می کرد یه بوق بهش میزد!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
سعید جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:09 ب.ظ

ابراهیم زاده هنوز کلاس خصوصی میزاره؟
لسانی هنوز فحش میده؟
باقری(شیمی) هنوز لحجه داره؟
ترابی هنوز ساز میزنه؟
و ...
یادش بخیر

آره همشون همونطوری هستن
ولی هرسال دبیرای جدید اضافه میشن اینا هم بازنشسته میشن و دل ماها واسشون تنگ میشه

علیرضا +vl دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.sin.mihanblog.com

برادر عزیز.خداییش به نظر من بهترین دبیر بهشتی بود.اینقد پشت سر مرده حرف زدید که اگه نمیشناختمش چه فکرایی میکردم.همین جا اعلام میکنم من سال دوم و سوم با پیمان عزیز شیمی داشتم.هیچ وقت کلاس خصوصی نرفتم و هر دوسال با نمره 20 قبول شدم.خیلی هم دوست دارم زودتر ببینمش.راستی 1399.9.9 ساعت 10 صبح رو که یادتون نرفته؟
+vl

منم نگفتم که دبیر خوبی نبود
کلاس های پیمان جون اصل اجتناب نا پذیریه ،الکی نقضش نکن
ولی تو از استثنائات بودی که بدون کلاس 20 گرفتی!!!
99.9.9 هیچ وقت یادم نمیره رمزش هم ........علی لطیفی!!!

علیرضا +vl دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.sin.mihanblog.com

راستی من خیلی ناراحت بودم که چرا از ابراهیم زاده عکس ندارم؟دمت گرم میلاد جوووووووون.درمورد تسلیمی هم این که نه تنها اهل دل نبود.بلکه خیلی خودخواه و خود بزرگ بین بود و انتقادپذیری هم که در جریانش هستی و ببببللللللللله دیگه.از چه کسایی تعریف میکنی؟اگه نمیشناختمت به .............شک میکردم:-)

بابا اسم مارو چرا لو دادی؟!!!
البته هرکی یه نظری داره
به نظر من که خیلی باحال بود
درسته که یه کم با هم اختلاف داشتین ولی پشت سر مرده حرف نزن!!

علیرضا +vl سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:36 ب.ظ

مبارز جان:-).من جلو روشم حرفمو زدم.راستی چرا عکس شهبازی رو نمیزاری؟ته خندسا.خودم بهت دادمش تو پوشه سال دوم.خداحافظ مبارز.

یه عکس شهبازی رو تو بخش عکس های یادگاری گذاشته بودم
یکی دیگه هم الان تو بخش دبیران UP کردم .

محمد چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ http://physics4barobax.blogfa.com

آخ من عاشق دکتر نقدیم. پارسال تو علوم پایه دیدمش گفتم چخبر؟؟؟ گفت که ما هنوز آشخوریم. یعنی هنوز مدرکشو نگرفته:دی
دینداری هم نگو بلا بگو. کل سال مفید دوساعت راجع به درس حرف نزد. فقط تو کف جنیفر لوپز و صندوق عقبش بود و یا داستان 3کـــ 30 تعریف میکرد. جوک قزوینی میگفت و عکسای ناجور پای تخته میکشید.
خدا هدایتش کنه
نوعی هم که کلی ازش خاطره داریم. عشق چایی بود.
منظورتون از درویشی، درویش علی نژاد نبود؟؟

آقا پشت سر معلمای ما اینجوری حرف نزنا!!!
کی گفته دین داری اینجوریه؟
خیلی هم بچه مثبته!!!!!

رضا دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ http://beheshti-rasht.mihanblog.com

سلام
وبلاگت باحاله
معلومه خودتم اهل دلی
من الان تو بهشتیم سال چهارمم
چهارمین ساله که اینجام
درباره نظام دوست ننوشتی که یه خاطره ای از اون داشته باشیم؟
الان مدیری داریم توووووووووووووپ توخوابم فکرشو نمیکنی.
نرسیده مدرسه رو نقاشی کشیده همهی دیوارارو نیگ کن حال میکنی یه سری بیا به مدرسه بزن شاخ در میاری درختا رو کچل کرده تازه میخواد ایسگاه ورزش هم بذاره. کلاس ما(شعبه4) وکلاس 1 هم پروژکتوردارن. صحبتا زیاده بقیه بمونهبرا بعد

خبرا رو دارم
داداشم اونجا سال چهارمه
راست میگی باید از نظام دوست هم بنویسم

علی شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:53 ب.ظ

آدرس جایی که می تونید پیمان ابراهیم زاده رو پیدا کنید: بلوار معلم (وقتی از بیستون اومدی اولین میدون. بپیچ دست چپ. یکم بیای جلو مدرسه فنی مبتکران رو میبینید. خودتون می دونید که بابا اه. شب و روز اونجاست فقط پول...

دست شما درد نکنه.
دلم براش تنگ شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد