آن روزها

یادش بخیر آقای قهرمانی دبیر عربی


این تصویر که مشاهده می کنین مربوط به کلاس عربی سال دوم میشه.

آقای قهرمانی مشغول جمع آوری اطلاعات عمومی است برای استفاده در کلاس

خدایی آدم این وضعیت رو میبینه یاد مدارس محروم روستایی می افته یه نیگا به دیوار پشت تصویر بندازین!! ولی در عوض کلی خاطره با همون دیوارا داشتیم.یادش به خیر

یادمه یه بار از این معلم پرسیدم صورتی به عربی چی میشه؟یه کم فکر کرد گفت میشه (وجهی)

صورت=وجه +ی خدایی عجب جوابی بود!!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
ول+ چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ب.ظ

جواب دندان شکن بود:-)اون کیف که تو تصویره رو خیلی دوست داشتم.یادش بخیر.

عجب جوابی!!!
کیف تو بود؟!!

عرفان چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.baranesorkh.mihanblog.com

سلام
هیچوقت دست و رقصایی که تو کلاس آقای قهرمانی داشتیم رو فراموش نمیکنم

جاااان؟ رقص؟
بابا کلاس شما دیگه خیلی مجلل بود که،آخه تو کلاس ما فقط گزینه اول وجود داشت!!!

مهدی رضایی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام شنیدیم که امسال آقای لسانی میخواهد از دبیرستان بهشتی بره

من که نشنیدم شاید شایعست

مهدی رضایی دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

چرا من شنیدم که مدیر و معاونان دبیرستان بهشتی دارند کلا عوض میشن امکان نداره که شایعه باشه
:(

آره همشون عوض شدن
لسانی به احسان بخش تبعید شد بقیه هم به جاهای دیگه
جای نظام دوست هم یه مدیر باحال و پرکار اومده که می خواد دوباره مدرسه رو زنده کنه اسمش یادم رفت

HaSSaN چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ق.ظ http://www.shariati-school.tk/

من از دبیرستان شریعتی ام. امسال دبیر ما هم هست، خیلی خوب درس میده کل عربی سوم راهنمایی رو یه ساعته درس داد. :D

آره والا
مواظب باشین تو کلاس همه چیزو بفهمین وگرنه....

ابوالفضل ریحانی سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام .واقا که یک مدرسه ی بی نظیره مخصوصا باداشتن مدیره خوبی مثل آقای جعفری.

آره این مدیر جدیده خیلی خوبه

یه دختر ناشناس دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام من از راهنمایی دخترونه اذر بهنیا مزاحم میشم ... میخواستم بگم خوش بهالتون که مدیر مهربون دارین مدیر ما عین سگه دقیقااااا...همش گیر میده ..موهاتونو ببرین تو..ولی من هیچ وقت محل نمیذارم...خخخخخخ..من وبلاگ دارم ولی ننوشتم..

منزل کیو میخواستین؟
دلت بسوزه
چرا محل نمیذاری خواهر من؟ خو برای اسلام و مسلمین میگه دیگه.
وبلاگتو چرا آپ نمیکنی؟ اصن این چه وضیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد